СЛЕДЕТЕ НЀ
autoinfo

Во светот

И Volvo го менува логото

 

Користењето мобилни уреди во голема мерка влијаеше на многу нешта, вклучувајќи ги и логоата на производителите на возила.

Најновата автокомпанија во низата што се решија да го променат своето децениско лого е Volvo.

Античкиот знак за железото, односно машкиот симбол и понатаму останува, но сега ќе биде поедноставен, без никакви визуелни ефекти ниту нијанси.

Применет је истиот принцип како и кај другите производители кои се одлучија за дводимензионално лого со графички крајно олеснет изглед со црна место сина боја како досега.

Иако официјално Volvo нема објавено, од компанијата потврдија дека го модернизираат логото но без информации кога би започнале да го користат.

 

 

 

 

Реклама
Реклама
Реклама

Интересно

Повеќе од Во светот