СЛЕДЕТЕ НЀ
autoinfo

Во светот

Новиот Ypsilon HF EV има 240 КС, а изненадувањето доаѓа во вид на Martini Rally со бензинец од 212 КС [видео]

 

Lancia потврди дека сите нејзини нови модели ќе добијат HF верзија фокусирана на перформанси.

Lancia го претстави првиот „хот хеч“ од својата нова ера, Ypsilon HF. Тој на пазарот се очекува во мај 2025 година.

Целосно електричниот модел комбинира 240 коњски сили со редизајниран кит за каросерија и спортска поставка на шасијата.

Тие исто така потврдија дека HF третманот ќе се применува на сите идни модели на Lancia, вклучувајќи ги кросоверот Gamma и хечбекот Delta.

Заедно со патниот EV, Lancia го прегледа и Ypsilon Rally 4 HF со погон на ICE, означувајќи го така долгоочекуваното враќање во мотоспортот.

Спортски обележја

Во описот на спортскиот Ypsilon, забележливи се логото на HF, потоа новиот преден браник со поголеми и поостри отвори. Профилот истакнува широки продолжетоци на одбојниците кои ги истакнуваат специфичните алуминиумските тркала.

Субкомпактниот хечбек е опремен со еден електричен мотор поставен напред кој произведува 177 kW (240 КС). Забрзува од 0 до 100 km/h за 5,8 секунди, значително побрзо од стандардниот EV и mild-хибридни варијанти.

Засилениот погонски агрегат е надополнет со спуштена каросерија и пошироки трагови, а се со цел зајакнување на неговите способности за постабилна тракција.

Новиот Ypsilon на рели ќе се трка со бензинец

Сигнализирајќи го своето долгоочекувано враќање во мотоспортот, Lancia го претстави Ypsilon Rally 4 HF, нов претендент во Rally 4 класата. Убавината се состои во нова интерпретација на иконата Мартини, која потсетува на шампионските модели Lancia 037 и Delta Integrale.

За разлика од неговиот пандан на патишта, Rally 4 користи засилена верзија на 1,2-литарски трицилиндричен бензински мотор со турбополнач, со моќност од импресивни 212 КС. Менувачот со пет степени ја испраќа силата до предните тркала со помош на диференцијал со ограничено лизгање.

Рели-подесените суспензија и сопирачки се очекува да ги максимизираат перформансите за играње на конкурентна улога. Дополнително, Lancia го претстави логото Lancia Corse HF, кое ќе се користи за нејзините идни тркачки автомобили.

Иако Lancia сè уште нема објавено конкретен датум за дебитирање на релито на Rally 4 HF, очекувањата се да објават повеќе детали во наредните месеци.

Lancia го држи рекордот како најуспешен бренд во рели, со неверојатни 15 WRC титули, три Светски првенства за конструктори и издржливост, една победа на 1000 Miglia, две победи на Targa Florio и еден трофеј Carrera Panamericana.

 

 

 

 

 

 

Реклама
Реклама
Реклама

Интересно

Повеќе од Во светот