Видео
Suzuki Hayabusa: Кралот се врати! [видео]
Луѓето полека почнаа да заборават на него, но на чекањето конечно му дојде крај – Suzuki ја претстави третата генерација на Hayabusa.
И веднаш спор – дали е нов или не е? Јапонците велат, да, бидејќи има изменето преку 500 делови, а заколнатите фанатици, не, затоа што наводно само малку на него било целосно ново. Но вистинскиот одговор е дали навистина треба да биде нов, бидејќи ако издржа цели 14 години таков каков беше, зошто воопшто да се менува?
А ние ќе разгледаме што е ново (или „ново”) кај новиот Suzuki Hayabusa.
Рамката главно останала иста, со мали измени (задната подрамка е за 680 грама полесна), а четирицилиндричниот агрегат од 1.340 кубни сантиметри е прилагоден на новите стандарди. Спецификациите останаа непроменени – 190 KS и 150 Nm, ама во него многу што е изменето.
Тоа значи дека е повозбудлив за возење, за што придонесува и новиот пакет електроника.
Сето тоа е заокружено со целосно подесливото KYB ослонување, Brembo Stylema сопирачки систем, ковани алуминиумски тркала …
Има и други интересни работи, меѓу кои е и активниот систем за ограничување на брзината, кој може да биде навистина корисен. Сето ова си има и своја цена, која баш и не е, а и не може да биде ниска.