Во светот
Stellantis ја менува продажната тактика
Раководството на новоформираниот Stellantis непријатно ги изненади своите продажни партнери – им ги раскинува договорите.
Според вестите што стигнуваат, француско-италијанско-американската група на радикален начин планира целосно да ја обнови својата мрежа дистрибутери.
Веднаш потоа ќе се започнат разговори со оние компании кои се избрани и кои во иднина ќе сакаат да соработуваат со нив, односно со оние што ќе ги прифатат новите услови за работа.
Целта е да се постави модел на дистрибуција заснован на ефикасна локална мрежа со високи перформанси и со повеќе марки во своето портфолио.
Тоа значи дека новоизбраните застапници ќе мораат да ја прошират својата понуда, со што се смета дека ќе се осигура развој на продажните и постпродажни услуги.
Се очекува првите „отказни решенија“ да бидат доставени до дистрибутерската мрежа некаде во јули.