Во светот
Polaris Slingshot SLR LE: Кога автомобил ќе се залуби во мотоцикл
Slingshot однапред има изглед на чистокрвен двосед без кров, додека кога ќе се погледне задниот дел тоа без никакви дилеми е мотоцикл.
Во секој случај Polaris, производителот од Минесота, добро се снаоѓа со возилата на три тркала. Продадените 25.000 трицикли – или според новата терминологија, Autocycle – се добар показател за интересот на купувачите.
Потоа, погледнете ги и светски докажаните санки и веднаш ќе ви стане јасна ориентацијата на Polaris. Но, Slingshot е најмалку санка. Иако погонот се одвива само преку единственото задно тркало, возните карактеристики се споредливи со потентен кабрио-двосед.
На пример со една Mazda Miata. Забрзувањето od 0 до 60 милји на час (96.6 км/ч) изнесува 5.5 секунди а за поминување на 402 метри се потребни 14.6 секунди при што се постигнува излезна брзина од 155 км/ч. Иако ова се податоци кои ветуваат и висока крајна брзина, сепак таа изнесува „само“ 209 км/ч.
Според сите параметри, предната архитектура на Slingshot е автомобилска додека задната со еднострана вилушка и моноамортизер е решение кое е омилено кај спортските мотоцикли.
Преносот на силината се одвива преку мануелна менувачка кутија преземена од Aisin која потоа преку специјален ремен го придвижува задното тркало со импозантни димензии, 305/30R-20.
Тоа што е очигледно, односот на тежина по оски, оди во прилог на лесно пролизгување на задното погонско тркало, Но, кој вели дека е тоа нешто лошо? Напротив, тоа е одлична гаранција за возачки задоволства.
Кога сме кај задоволствата, меракот да се поседува еден шмекерски Autocycle од Polaris чини помеѓу 20 и 30 илјади американски банкноти. Големата разлика во цена помеѓу влезниот и најскапиот модел се оправдува со нивото на вградена опрема но и со визуелните додатоци и специјалните бои.