Техника

Тоyота претстави мотор кој како гориво користи вода

Објавено на

 

Дали е на повидок решение за погонски единици со внатрешно согорување кои имаат беспрекорно еколошко досие?

Тоyота го претстави првиот воден мотор во светот. Тој работи на неверојатни 2.5000C и е опремен со револуционерен систем со двојно вбризгување.

Понатамошниот развој на овој мотор во целост може да ја редефинира иднината на еколошкиот транспорт.

Пионерот во технологијата на водородни горивни ќелии, со својот воден мотор, сега отвара нови хоризонти. Познат по серискиот Mirai и развојот на инфраструктурата на водородни горивни ќелии, најновата иновација означува значителен скок во одржливото автомобилско инженерство.

Водениот мотор е прв од ваков вид, технолошкото чудо се состои во фактот што тој како гориво користи вода. Новата технологија ја карактеризира висока работна температура од 2.5000 C, одржувана преку софистициран воден систем за ладење и технологија на двојно вбризгување.

Континуираниот напредок на Тоyота со моторите за согорување на водород им овозможи на возилата да ја користат постојната инфраструктура за производство и полнење гориво, отворајќи го патот за непречена транзиција кон мобилност со нулта емисија.

Сепак, воведувањето на водениот мотор означува потенцијално оддалечување од водородот како основно еколошко гориво. Моторот користи уникатна технологија која вбризгува вода директно во цилиндрите, ефикасно управувајќи со екстремната топлина што се создава за време на согорувањето.

Систем за ладење со вода

Традиционалните водородни мотори претежно користат систем на воздушно ладење, што претставува своевиден предизвик поради високите температури на согорување на водородот, кои често надминуваат и 2.5000C.

Оваа екстремна топлина бара употреба на тешки материјали отпорни на топлина, што може да ја попречи ефикасноста и перформансите на возилото.

Иновативниот воден мотор (со водено ладење) успешно се справува со овие предизвици. Со циркулирање на вода низ блокот на моторот и главата на цилиндрите, системот ефикасно ја троши огромната топлина од коморите за согорување.

Механизмот за ладење овозможува употреба на полесни материјали, како што е алуминиумот, со што се намалува вкупната тежина на возилото и се зголемува ефикасноста со тоа што овозможува повисоки вртежи на моторот.

Систем со двојно вбризгување

Друга револуционерна карактеристика на водениот мотор на Тоyота е неговиот систем со двојно вбризгување, кој вклучува директно вбризгување во всисната гранка и во коморите. Системот обезбедува оптимална регулација на согорувањето низ целиот опсег на вртежи на моторот.

Директното вбризгување вклучува доставување на водород директно во цилиндерот, постигнувајќи целосно согорување при повисоки вртежи на моторот. Овој метод осигурува дека послабо полнење на водород се снабдува само кога е потребно, максимизирајќи ја ефикасноста и намалувајќи ги емисиите.

Работејќи на 2.5000 C, моторот со водено ладење не само што одржува повисоки температури туку и обезбедува поголемо согорување и термичка ефикасност во споредба со конвенционалните бензински мотори, кои работат на околу 600-6500 C.

Работата на екстремно висока температура, овозможена од системот за водено ладење, е клучна за супериорните перформанси на моторот и еколошките придобивки.

Развојот на мотор со согорување што емитува нулта емисија на CO2 може да изгледа парадоксално, но водениот мотор на Тоyота е пример за иновативните изненадувања што ги носи иднината на мобилноста.

Овој мотор, истовремено го одржува привлечното возачко искуство на традиционалните мотори на согорување, но и постигнува нулта емисии користејќи го водородот како гориво.

Процесот на согорување е речиси без издувни гасови, со исклучување на минимални количества на согорено моторно масло за време на работата.

 

 

 

 

 

Popular Posts

Copyright © 2019 Autoinfo.mk. Изработено од SVNA Design.