СЛЕДЕТЕ НЀ
autoinfo

EV

Hyundai i30 N во Option варијанта добива интегрален погон

 

Интензивните тестирања на спортскиот компакт i30 N со погон 4×4 се пропратени со строго контролирани информации. Извесно е само дека со погонот на двете оски ќе доаѓа и значително посилен мотор.

 

Уште од самото претставување на i30 N (ознаката асоцира на Nirburgring и Namyang) беше јасно дека Hyundai подготвува нешто посебно.

Водени според нивната далеку источна филозфија тие најпрвин изградија цврста основа која потоа лесно ќе може да се надоградува.

Првичните 275 КС на кои беше наштиман моторот беа само една убава најава на капацитетите. Јасно е дека турбо бензинецот од два литра има многу поголеми можност.

Но, погонот само на предната оска ја детерминира управливоста, и баш поради тоа сега на големо се тестира варијанта со погон на двете оски.

Моментално, границата од 300 коњи кои ја испорачуваат силината само на предната оска, ја надминува само Honda R-TYPE (310 КС) но тоа е само исклучок кој го потврдува непишаното правило.

Строго контролираните информации, говорат за силина на мотор од некои 330 КС што би требало да е доволно за напад на рекордите во компактната класа на спортски претставници.

 

 

 

 

 

Click to comment

Leave a Reply

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Реклама
Реклама
Реклама

Интересно

Повеќе од EV